FAQ

Hier vind u het antwoord op de meest gestelde vragen.

Schoonheidssalon Jenneke is uitsluitend geopend op afspraak. 
U kunt direct een afspraak maken, een whatsapp sturen of telefonisch contact opnemen.

Ja, er is gratis parkeergelegenheid voor de salon.

Bent u door omstandigheden verhinderd, dan vraag ik u vriendelijk om minimaal 24 uur van te voren uw afspraak via whatsapp of telefonisch te annuleren of verzetten.
Bij niet tijdig annuleren of als de klant zonder bericht niet op de afspraak verschijnt ben ik genoodzaakt om 50% van de door u geplande behandeling bij u in rekening te brengen.

Nee, de producten waarmee ik werk hebben bewezen geen problemen op te leveren bij een allergische huid. Heeft u allergiepaspoort? Dan kan ik voor u nakijken of een bepaald ingrediënt voorkomt in onze producten.

Een eenmalige behandeling is zeker zinvol. Het is heerlijk ontspannend voor lichaam en geest en zorgt een korte periode voor een prachtige huid.
Voor langdurige resultaten zijn meerdere behandelingen en een goede huidverzorging noodzakelijk.

Samen komen mag, maar helaas is het niet mogelijk om u gelijktijdig te behandelen. De behandelruimte biedt geen plek voor twee behandelstoelen. Daarnaast geven wij u tijdens de behandeling graag de volledige aandacht.

Ja. De herenhuid vraagt om een andere aanpak dan de huid van vrouwen.  
Afhankelijk van de vraag en de huid kan een behandeling op maat worden samengesteld.

Ja. We kunnen in overleg een cadeau samenstellen.
Ik bied tevens feestelijk ingepakte cadeaubonnen aan in alle gewenste bedragen.
Klik hier voor het voorbeeld van de cadeaubon. 

Ja, ik hoor graag de mening van mijn klanten.
U kunt via Google of Facebook een review achterlaten. 

U kunt hier de algemene voorwaarden lezen.

U kunt hier de privacyverklaring lezen.